5 Mayıs 2011 Perşembe

Disneyland

   Bu post modayla ilgili değil,fakat insanlar arasında çok popüler olan bir yer.özellikle çocukların,ya da kendini hala çocuk hissedenlerin kesinlikle gitmesi ve görmesi gereken bir yer.Geçen gün arkadaşımla baya bir konuştuk Disneyland'i ve bunun hakkında bir post yapmaya karar verdik.
   Resimlere baktığınızda hemen oraya gitmek isteyeceksiniz.Biz neredeyse gidiyorduk:))




Giriş Kapısı

Parka girmek için önce buradanda geçmeniz lazım.

Burası içinde her şeyin Mickey Mouse'la ilgili olduğu sevimli oteli.Sabunlar bile Mickey Mouse.





3 yorum:

  1. paristekine gitmiştim, küçük bi masal ülkesi gibiydi. blogunu çok sevdim ve takip ediyorum. geri dönersen sevinirim.

    http://nazlibabaoglu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine çok sevindim.Bende paristekine gitmiştim.Mükemmel ötesiydi gerçekten.Bu arada bende senin bloğuna bayıldım çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. merhaba, konuyla alakası yok ama seni ''nasıl blog yazmaya karar verdim'' konusu ile ilgili olarak ''mim''ledim.
    http://sevdanindunyasi.blogspot.com/2011/05/mimlendim.html

    YanıtlaSil

LinkWithin

Bunlarda ilginizi çekebilir.