7 Aralık 2011 Çarşamba

ALL Dergisi Yarışması Başladı

  Evet bu yarışmaya bende katıldım ve sizin oylarınza çok ama çok ihtiyacım var.

  Tek yapmanız gereken www.all.com.tr adresine üye olmanız ve ondan sonra yarışma bölümüne tıkladıktan sonra kombinlerden benim kombinimi bulmanız(Sert Ama Aslında Yumuşak).Daha sonra o resme tıkladıktan sonra sol alt köşede sarı bir el işareti çıkıyor.Ona da tıklayıp bana bir oy verirseniz çok sevinirim.

  Şimdiden çok teşekkürler.Kombinimi de sizlerle burada paylaşıyorum.Burayada yorumlarınızı yazarsanız sevinirim...

3 yorum:

  1. hoş bi kombin çantaya bayıldım şimdi oylamaya gidiyorum:))

    YanıtlaSil
  2. cnm o el işaretine tıklıyorum ama tıklanmıyo başka kombinlerde de denedim oy veremiyorum:(

    YanıtlaSil
  3. uye olduktan sonra sayfaya giris yapmaniz gerekiyor buyuk ihtimalle o yuzden veremiyor olabilirsiniz:) veremesenizde begendiginiz icin cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Bunlarda ilginizi çekebilir.