15 Ağustos 2012 Çarşamba

Yaptım,Satıyorum/I Made It,I'm Selling It!!!


  Bu kolyeyide koleksiyonuma ekledim.Yeni yeni ortaya böyle cici şeyler çıkmaya başlıyor artık.Şu anda çalışmıyorum ve malesef erkek arkadaşımda askere gittiğinden artık böyle şeylere daha fazla zaman harcayabileceğim.Eğer bu kolyeyi almak isterseniz bana yelyeliz@hotmail.com'dan ulaşabilirsiniz.Ya da http://www.sahibinden.com/mademoiselle-yelizWQQdXQQ11252434WQQpXQQdisplayuser ,www.pasaj.com/dukkan/yelizkeskin satın alabilirsiniz.Facebook sayfamda da ürünleri görmek isterseniz Medmoiselle sayfasını beğenmeniz yeterli.

  I added this necklace to my collection.I started doing nice things like that.I am not working lately and my boyfriend went to the army.So you will see me doing more things like this.If you want to buy this beautiful necklace you can mail me(yelyeliz@hotmail.com) or you can buy it in here (http://www.sahibinden.com/mademoiselle-yelizWQQdXQQ11252434WQQpXQQdisplayuser) or www.pasaj.com/dukkan/yelizkeskin You can see the accesories I made in the Mademoiselle in my Facebook page.Just click the Like button.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Bunlarda ilginizi çekebilir.