15 Mayıs 2013 Çarşamba

DIY Gömlek Yakası Süsleme!

   Çok uzun zamandır bir DIY projesi yapmak istiyordum. kısmet bugüneymiş. Mesleğim gereği uzun süre modayla uğraştım fakat bunları DIY projesi olarak göstermemiştim. Artık sırası dedim ve hem kolay hem de eğlenceli bir yaka süslemesiyle karşınızdayım.
   Uzun süre moda olan yakalar beni de kendine çekiyor. Denim'in moda olduğu günlerde malumunuz. Bende dedim neden düz bir jean gömleğimin yakasını boncuklarla kaplayarak hareketlendir miyim? Hem yapımı çok kolay hem de malzemeleri bulması çok basit.

   İşte gerekenler;

   Malzemeler:
-Jean gömlek

-Silikon tabancası
-İstediğiniz renk ve boyda boncuklar


Malzemeler sadece bu kadar.

Yapılışı:
1)Öncelikle boncukları kafanıza göre dizerek bir desen oluşturun.
2)Daha sonra boncukların nerede duracağını kararlaştırdığınızda alın elinize silikon tabancasını ve başlayın boncukları yapıştırmaya.
Ve işte sonuç:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Bunlarda ilginizi çekebilir.